Ethem Sarısülük vurulduğu 4.yılında yerde anıldı..!


Gezi Direnişi'nde Ankara'da polis kurşunuyla vurulan Ethem Sarısülük, katledilişinin dördüncü yılında anıldı. Güvenpark'ta vurulduğu yerde toplanan ailesi ve sevdikleri Ethem için karanfiller bıraktı. 
Gezi Direnişi'nde Ankara polis tarafından vurularak öldürülen Ethem Sarısülük, vurulduğu yerde anıldı. Güvenpark'ta toplanan kitle, "Hepimiz Ethem'iz, öldürmekle bitmeyiz" , "Katil devlet hesap verecek" sloganları atarak Sarısülük'ün vurulduğu yere karanfiller bıraktı. Ethem Sarısülük'ün annesi Sayfi Sarısülük, "Oğlum buraya mı uzandın? Ben geldim Ethem'im... Seni çok özledim, her akşam kapıdan giren sen misin diye bakıyorum, yolunu gözlüyorum" diyerek ağıtlar yaktı. Anne Sarısülük'ün sözleri duygulu anlar yarattı.
Ethem Sarısülük'ün kardeşi İkrar Sarısülük, hiçbir zaman adalet saraylarında adalet aramadıklarını belirterek "Bu hukuksuzluğu sonsuzluğa kadar bütün dünyaya göstereceğiz" dedi. Sarısülük'ün avukatı Ethem Sarısülük ise üç yıl önce yaşanan katliamın ardından işlemeyen hukuka dikkati çekti. Emek ve demokrasi güçlerinin yanı sıra CHP ve HDP Milletvekilleri de anmaya katıldı.

RSS Feed

halkinbirligigncelhaber

IFTTT
Blogger tarafından desteklenmektedir.