Erdoğan komünizm düşmanlığına devam ediyor

Erdoğan komünizm düşmanlığına devam ediyor : Bu sol zihniyet, bu komünistler, bunlar hiçbir zaman vatansever, milliyetperver değildir..!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 39. Muhtarlar toplantısında konuştu. Bir çok konuya değinen Erdoğan emperyalizm uşaklığını unutturmak için devrimci ve komünistleri ucuz yoldan karalamaya çalıştı.

" Ülkemizin içinde bir üniter yapı halinde şu anda Türk'ü, Kürt'ü, Laz'ı Çerkez'i, Gürcü'sü … ile 80 milyon tek milletiz. Tek bayrağımız, tek vatanımız ve tek devletimiz var. 780 bin kilometrekare tek vatan. Bu vatanı bölmeye gayret edenlere, biz her tarafı mezar ederiz" açıklamasında bulundu.

Bu sol zihniyet, bu komünistler, bunlar hiçbir zaman vatansever, milliyetperver değildir

"Bu sol zihniyet, bu komünistler, bunlar hiçbir zaman vatansever, milliyetperver değildir" diyerek eleştiride bulunan Erdoğan, "Yıllarca havalimanı, havalimanı dendi. Şimdi denizin üzerine havalimanı yapıyoruz, bunlar 'İstemezük' diyorlar. Kim bunlar? Komünistler, komünistler. İki ili, Artvin ve Rize'yi kucaklayacak bu havalimanı, adam 'İstemezük' diyor. Bu sol zihniyet, bu komünistler, bunlar hiçbir zaman vatansever, milliyetperver değildir. Bu hizmetleri verdiğiniz zaman çılgına dönüyorlar. Biz yolumuza devam edeceğiz. Milletimiz yıllarca kendisine oynanan oyunları bozdu. Ülkemizi geldiğimiz noktanın gerisine düşürecek hiçbir organizasyonun başarı şansı yoktur" diye konuştu.

OHAL'e değinen Erdoğan, "Şu anki OHAL'in terör örgütlerini def etmek onları inlerinden bulup çıkarıp gömmektir. Benim güneydoğudaki, doğudaki halkım, ülkemdeki halkım huzura ulaşmadıkça biz devlet başkanı olarak sorumluluğumuzu yerine getirmiş olamayız. Muhtarlarım tehdit edilerek, eğer bu köyden mahalleden bizim dışımızda herhangi bir partiye bir tane oy çıkarsa, bilesin ki öldürülürsün. Bu tehdit altında benim muhtarım olduğu sürece, ben sorumluluğumu yerine getirmiş olamam. El ele vereceğiz OHAL ile birlikte bölgeyi huzura, mutluluğu erdirmeye karşı bu mücadeleyi sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.

PYD'ye devlet kurdurtmayı

Erdoğan, "Suriye'de kurulmak istenen terör devletinin önünü kesecek en kritik hamlemizi yaparak Fırat Kalkanı Harekatını gerçekleştirdik. Kararlılığımız vardı. Suriye'nin kuzeyinde PYD'ye, YPG'ye bir devlet sözde devlet asla kurdurtmayız, kurdurtmayacağız. Bazıları Kürt devleti falan diyor. Ben bunu Kürt kardeşlerime hakaret telakki ediyorum. İnanıyorum ki benim Kürt kardeşlerim Suriye'nin kuzeyinde Türkiye'nin güneyinde böyle bir oluşuma asla fırsat vermeyecektir.

Atatürk'ü böyle atletle yemek yerken görüp de resim çektirdiğine şahit oldun mu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun atletli fotoğrafını eleştiren Erdoğan, "Birisi sözde Adalet Yürüyüşü yapıyor. Arada sırada karavana oturup atletle yemek yiyor. Bugün de baktım bir gazete başlık atmış 'vatandaş filanca' diye. Bu benim vatandaşıma hakarettir. Benim vatandaşım bir gazeteciyi çağıracak beni böyle çek diyecek. Ondan sonra da ben Atatürk'ün partisinin başıyım. Atatürk'ü böyle atletle yemek yerken görüp de resim çektirdiğine şahit oldun mu? Böyle bir şey var mı? Bunlar trajikomik görüntüler. Onlar bu görüntülerle zavallı hale düşüyorlar. Milletim ona gereken dersi verdi yine verecek" diye konuştu




RSS Feed

halkinbirligigncelhaber

IFTTT
Blogger tarafından desteklenmektedir.